Vendégkör, szolgáltatói elégedettség felmérés

Cégünk kérdőívek készítésével segít Önnek, hogy visszajelzést kapjon szolgáltatásának, termékének minőségéről. Egy – egy kérdőíves kutatás a sikeres jövő kulcsa lehet egy vállalkozás életében, mivel rámutat az esetleges hiányosságokra, a fejlesztendő területekre, a szükséges kommunikációra és a kommunikációs marketingeszközökre.

kerdoiv

Vállaljuk :

– a kérdőíves kutatás szakmai hátterének előkészítését (kérdések összeállítása, lektorálás),

– a kutatás operatív munkálatainak teljes körű megszervezését,

– a kérdőívek szerkesztését és elérhetővé tételét,

– a kutatás kiértékelését és analizálást,

– a vizsgálati eredményekről összefoglaló tanulmány írását.

 

Referenciáink:

– Szolgáltatói elégedettségi felmérés a Dél-Dunántúli Ökoturisztikai Klaszter tagjai körében. Pécs, 2013.

– A Dél-Dunántúli Ökoturisztikai Klaszter tagjai körében végzett második szolgáltatói elégedettség – felmérés eredményeinek ismertetése. Pécs, 2014.

– Az ökoturizmus sajátosságai a Dél-Dunántúlon. Egy vendégkör vizsgálat eredményei. Pécs, 2014.

– Az örökségturizmus helyzete a Dél – Dunántúlon. Szakértői kérdőíves kutatás a Dél – Dunántúli Örökségturisztikai Klaszter számára.  Pécs, 2013.

– A Dél – Dunántúli Régió örökség – attrakcióinak helye és szerepe az örökségturizmusban egy vendégelégedettség felmérés alapján. Kérdőíves kutatás a Dél – Dunántúli Örökségturisztiaki Klaszter számára. Pécs, 2014.