Zajlik a Baranyai Kreatív Szövetkezet GINOP -5.1.3 projektjének megvalósítása

A Baranyai Kreatív Szövetkezet 2018. január 1-én indította el a GINOP-5.1.3-16-2017-00171 azonosítószámú, Ormánsági szelet – helyi termékekkel a foglalkoztatásért című projektjét. A Szövetkezet a piaci versenynek megfelelően ajánlattételi felhívást tett közzé, melynek értelmében cégünk több projektelemre is árajánlatot tett a megvalósítási időszakra vonatkozóan.  A Szövetkezet az általunk ajánlott piaci árakat találta a legkedvezőbbnek a többi, versenytársaink által benyújtott árajánlatokban szereplő árakhoz képest, ezért 2018-ban megkötöttük a megbízási szerződéseket.

Ennek értelmében a CampInvest Kft. 2019. augusztus 29-ig az alábbi tevékenységeket szervezi meg és bonyolítja le a Baranyai Kreatív Szövetkezet számára:

  • Piackutatás (igényfelmérés, fogyasztók körében végzett piackutatás) és az eredmények alapján összefoglaló tanulmány készítése
  • Marketingeszközök létrehozása
  • Marketingkommunikáció (online és offline hirdetések)
  • Szemléletformáló akciók szervezése (2 db workshop és 1 db gasztrorendezvény)
  • Kitelepülés összesen 4 alkalommal
  • Kötelező nyilvánosság

Az Ormánság Zamata termékről röviden

A Baranyai Kreatív Szövetkezet fentebb említett projekt keretén belül létrehozott két 8 órás és egy 6 órás munkahelyet. A termékmenedzseri, a marketingasszisztensi, és a gondnoki pozíciókat foglalkoztatás szempontból hátrányos helyzetű munkavállalók töltik be. A Szövetkezet célja a hosszú távú foglalkoztatás, ezért a projekt fizikai befejezése után is tervezik alkalmazni jelenlegi dolgozóikat. A Szövetkezet projektjének lényege a foglalkoztatáson túl, egy saját helyi termék brand kialakítása és annak menedzselése. A termékfejlesztés során létrehozták az Ormánság Zamata helyi termék márkát. Első termékük a Diós Nasi kekszjelegű édesség, amely ormánsági dióból készül. A termékről és a Szövetkezet további szolgáltatásairól itt talál bővebb információt.